فروش اینترنتی محصولات دکوراسیون داخلی
شش سال فروش آنلاین ده سال حضوری

تماس و واتساپ 09121259043 / 02146899748

مارو در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
آلبوم مدرن کاغذ دیواری

آلبوم مدرن کاغذ دیواری

جهت دریافت آلبوم PDF کاغذ دیواری مدرن در واتساپ به شماره 09021259043 پیام بدید

https://www.aparat.com/v/fUrZl

سلام وقتتون بخیر دوستان آلبومی که مشاهده می کنید یکی از پر فروش ترین آلبوم های کاغذ دیواری در زمینه مدرن هست که با طرح های متفاوت خودش حسابی خودشو تو دل مشتری های کاغذ دیواری و دوست داران سبک مدرن و اسپرت جا کرده.

 جنس کاغذ دیواری

جنس رول های این کاغذ دیواری از نانوون هست.

کاغذ دیواری نانوون تلفیقی از الیاف پارچه و کاغذ می باشد. در اصل  ساخته شده از ترکیب خاصی از فیبرهای طبیعی و مصنوعی است که سبب می شود قابل شستشو و قابل تنفس باشند. این فیبرها را در بسیاری دیگر از محصولات خانگی مانند چای کیسه ای، کاغذ صافی قهوه و گاز پانسمان می یابید.
کاغذ دیواری نانوون (non-woven) آخرین محصول فناوری کاغذ دیواری است و از مرغوبترین نوع کاغذ دیواری است. با پیشرفت سریع تکنولوژی در تولید کاغذ دیواری های جدید ، کاغذ دیواری ها با نقش تاثیرگزاری که در طراحی داخلی فضاهای مختلف مسکونی ، تجاری و اداری دارند، با استقبال بی نظیری روبرو شده است.

ویژگی ممتاز این نوع از کاغذ دیواری ها این است که علاوه بر این که به طور فوق العاده ای ساده و آسان نصب می شوند ، بلکه از آنجایی که به صورت خشک به دیوار نصب می شوند ، می توانید خیالتان راحت باشید که دیوار خانه شما آسیب نمی بینید.

مشاهده تمامی طرح های آلبوم

جهت مشاهده تمامی طرح های این آلبوم و مشاوره تخصصی میتونید داخل واتساپ به شماره 09021259043 پیام بدید. مشاورین ما در سریع ترین زمان ممکن خدمتتون طرح هارو ارسال می کنند و شما به راحتی میتوانید مشاهده کنید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.